„Traditsioon ja innovatsioon hariduses“

2015.a kasvatusteaduste konverents „Traditsioon ja innovatsioon hariduses“

Toimus 15.-16. aprillil. Konverentsil mõtestati haridusmuutusi ja uuenemisvajadusi kiirelt muutuva ühiskonna ja uuenevate ülikoolide – Tallinna Ülikooli ja Tartu Ülikooli – kontekstis ning kogeti traditsioonilise ja innovaatilise kokkupuutekohti ja vastuolusid hariduses. Töötoad tõid kogemuste saamiseks ja vahetamiseks kokku TLÜ ja TÜ õppejõud ja praktikud ning andsid külalistele võimaluse hariduses toimuvat praktiliselt kogeda ning mõtteid vahetada. Konverentsi sihtrühmaks olid õpetajad, üliõpilased, koolijuhid, haridusjuhid, koolitajad, ülikoolisisesed ja -välised partnerid, haridushuvilised. Konverents toimus kahel päeval, teine päev oli mõeldud doktorantidele.

Parimate konkursitööde ettekanded:

Üldhariduskoolide mentorite enesetõhusus ning selle seosed juhtkonnapoolse toetuse tajumisega, läbitud koolitustega ning algaja õpetajaga seotud teguritega“. Magistritööde kategooria. – Anita Agabuš, Viljandi Paalalinna Kool, Tartu Ülikool

„Kujundav hindamine kui õppimist toetav hindamine“. Didaktilis-rakenduslike tööde ja õpikute kategooria. – Maria Jürimäe, Tartu Ülikool

Hariduse ja kasvatuse sõnaraamat“. Didaktilis-rakenduslike tööde ja õpikute kategooria. – Helin Puksand, Tallinna Ülikool

Collective student characteristics alter the effects of teaching practices on academic outcomes“. Võõrkeeles publitseeritud teadustöö/artikkel. – Eve Kikas, Tallinna Ülikool