Pakkumiskutse: Google Adwords juhendmaterjali koostamine ja koolitus

Eesti Teadusagentuur otsib partnerit Euraxess võrgustiku veebilehtede Google Adwords kampaania läbiviimiseks vajalike juhendmaterjalide koostamiseks ja valminud materjalide kasutamise koolituse läbiviimiseks.

Projekti üldtutvustus

Euraxess on Euroopa Komisjoni koordineeritav rahvusvahelisi teadlasi nõustav võrgustik, millel on veebilehed 40 erinevas riigis (nt Eestis euraxess.ee, Itaalias euraxess.it, Hollandis euraxess.nl). Euraxess veebilehtede eesmärk on anda praktilist infot vastavasse riiki töötama ja elama asuvale välisteadlasele.

 2014. aastal on paljudes neist riikidest plaanis läbi viia vastava riigi veebilehte tutvustav Google Adwords (GA) kampaania, mis suurendaks selle riigi Euraxess veebilehe nähtavust sihtgrupi hulgas. Ühtlasi on kampaania eesmärk suurendada vastava riigi tuntust teadusriigina.

Kampaaniaid koostavad ja viivad läbi kõikide riikide veebitoimetajad iseseisvalt. Veebitoimetajatel on erinev tehniline ettevalmistus ja varasem kokkupuude sarnaste platvormidega. Erinevate riikide GA kampaaniad võivad olla erineva ulatuse ja kestusega.

Selleks, et veebitoimetajad oleksid võimelised iseseisvalt kampaaniat läbi viima, otsime partnerit, kes koostaks Euraxess veebilehtedele GA kampaania läbiviimiseks vajalikud juhendmaterjalid (toolkiti) ja viiks läbi materjalide kasutamise koolituse.

Eeldatavad tööd

Pakkujalt ootame kahte omavahel seotud tegevust:

1)      Google Adwords kampaania läbiviimiseks vajaliku toolkiti koostamine

2)      Toolkiti kasutamise koolituse läbiviimine veebitoimetajatele

1. Toolkiti koostamine

 Toolkit peab olema konkreetne praktiline tööriist, mis abistab kampaania koostajaid välisteadlastele suunatud GA kampaania läbi viimise igal sammul.

 Valminud toolkiti põhjal hakkavad iseseisvalt kampaaniaid looma portaali haldajad, kellel on erinev tehniline ettevalmistus ja tõenäoliselt puudub varasem kogemus sarnaste platvormidega. Sestap peab toolkit andma täpsed juhised kampaania koostamise kõigi etappide kohta:

  • kampaania      ettevalmistamine, sealhulgas lähteülesande koostamine, märksõnade valik, sihtturgude      valik, kasutatavate reklaamide loomine, copy kirjutamine, maandumislehe      loomine ja sobiva hinnapoliitika valik;
  • kampaania      lansseerimine, sealhulgas reklaamide ja maandumislehe toimivuse jälgimine      ja hinna optimeerimine;
  • kokkuvõtete      tegemine ja kampaania tulemuste analüüs.

 Toolkit ei ole üldine GA kampaania läbiviimise juhis, vaid Euraxess veebilehtede vajadustele ja välisteadlastele suunatud kampaania koostamiseks praktikas kasutatav materjal. Näiteks võimalike märksõnade nimistu, mida kampaania korraldajad erinevates riikides saavad võimalikult väikese vaevaga kohaldada endale sobivaks (nt “riigi suurimate ülikoolide nimetused”, “research+riigi nimi”, “science+riigi nimi”).

 Toolkit peab olema inglise keeles. Valmimise tähtaeg: 7. oktoober 2013.

2. Toolkiti kasutamise koolitus

Valminud toolkiti tutvustamiseks toimub poolepäevane koolitus detsembri esimesel nädalal Brüsselis. Koolitusel osalevad inimesed, kes hiljem toolkiti põhjal oma riikides GA kampaaniat läbi viima hakkavad. Koolituse eesmärk on osalejatele tutvustada toolkiti kasutamist GA kampaania loomisel ja keerulisemad kohad praktikas läbi proovida.

Koolitus toimub inglise keeles, vajadusel võib osalejad jagada terve koolituse või selle osade ajaks mitmesse gruppi. Grupi suurus: 30 – 40 inimest 

Pakkumise esitamine

 Pakkujalt ootame:

  • Hinnapakkumist      töö mõlemale etapile. Koolitaja(te) Brüsselisse sõidu- ja elamiskulud ei      kuulu hinnapakkumise hulka, need katab Eesti Teadusagentuur.
  • Üldist      visiooni tööde teostamise kohta, sealhulgas projektimeeskonna tutvustust.
  • Kirjeldust      sarnastest varasemalt läbi viidud rahvusvahelistest projektidest ja      koolitustest.

 Pakkumisi ootame hiljemalt 26. juunil e-posti aadressile anna.mossolova@etag.ee.